llouiseanna.blogspot.com

fredag 7 maj 2010

19.41


inte långt kvar nu, bara nån dag, sen är ä n t l i g e n konfirmationen avklarad, skönt !
snart ska jag ta mig till tortuna för att öva inför den stora dagen, haha !
michis hänger med i bilen också, tur det, utan henne hade jag aldrig konfimerat mig faktiskt !
ja gjorde det helt utan anledning, eller, jag följde strömmen och gjorde som hon gjorde. tänk, alla gånger i kyrkan på gudstjänster, man hittar jämt något nytt kul att kolla på och om man inte hittar nåt kul har alltid michis nåt kul att säga. man skrattar alltid som mest när man verkligen inte får, men ett litet leénde borde folket kunna sätta på läpparna i kyrkan, istället för dom där nerdragna ögonbrynen och hängläpp, haha ! :-D

jajaja, nu ropar mamma och jag ska väl ringa och stressa michis lite, vi ska vara där ute om en kvart.

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar