llouiseanna.blogspot.com

torsdag 13 maj 2010

19.22

lyckat louise !
imorse skulle jag ta bussen som gick kvart i nio till stan, sen städa på saras jobb eftersom att jag håller på och fixar pengar till thailand resan.

så vaknade jag tio i nio, surt, haha ! så jag gick runt hemma och visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom att bussarna gick som på en söndag. och nästa buss gick halv tolv och då hade jag inte hunnit.
så vad gör man då, jo man ringer en taxi och får betala taxiresa på 169 kronor. haha lyckat.. och hur otippat var det inte att jag skulle försova mig?..-.-

nej, nu ska jag hjälpa pappa med maten så det går lite snabbare, jag hungrar snart ihjäl!

hahaha, videon gjorde min dag, spola fram till 3.21 det är det bästa, HAHA !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar