llouiseanna.blogspot.com

lördag 8 maj 2010

10.54


jag måste ha något allvarligt fel, haha !
jag somnade klockan tre inatt och så vaknar jag klockan nio, det är ju helt sjukt. och inte kan jag somna om heller ! :-D

ja, vad händer idag då allesammans? jag ska iallafall kolla på konfirmation. den börjar klockan ett, och efter den ska jag hem till marcus med michis och hennes systrar och mamma för att fika lite.
sen bär det nog av hem till pappa. jag skulle ju egentligen dit igår, men dom var på kolmården för att fira saras pappa, jag kunde inte endå följa med eftersom att jag hade ganska mycket med konfirmationen nu. jag är inte så säker om jag hade velat följa med heller, eller jag vet inte. men det kanske hade blivit kul, vem vet ?;-)

just det ! jag behöver hjälp haha, vad ska man ha på sig ?
är det vitt som gäller eller ? spelar det ens någon som helst roll vad man har på sig ?
nu pratar jag alltså om när man ska kolla på konfirmation..

nu ska jag in i duschen.

kram L

1 kommentar: