llouiseanna.blogspot.com

lördag 29 maj 2010

02.07


nu är jag hemma från pappa. hans data blev helt plötsligt stendöd, så det är en ny på g där hemma, skönt, för den andra sög ! :-D

sista ''riktiga'' veckan i skolan har passerat. inga mer prov eller så, fan va skönt !
så idag fick vi reda på lite betyg, fast jag är inte hundra på att dom stämmer men;
biologi: vg
kemi: vg
teknik: mvg
matte: g+
helt okej, jag är sjukt nöjd över mitt mvg i tekniken. frågan är ju bara hur jag lyckades, haha !
vi fick sluta strax efter tio idag så åkte jag ner på stan med michis och fixade present till emelie. sen hem och fixade ett stort paket och så vidare till tillberga. det blev en toppen kväll med mycket skratt, verkligen lyckat tycker jag. och eftersom att det är så segt att ladda upp typ tusen bilder här på bloggen så kan ni kolla fejan istället.

imorn ska jag ha ett försenat konfirmationsfirande för den lilla släkten jag har på mammas sida, jag hoppas på mycket pengar, hehe :-D

nej nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen! :-)

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar