llouiseanna.blogspot.com

fredag 9 april 2010

15.22

shena sötisar

jag gick upp åtta i morse eftersom att jag skulle jobba lite. det är nästan omöjligt att vara pigg sådär tidigt på morgonen, man bara går runt som ett vandrande lik, haha !

jag kommer ihåg när jag var liten. jag vaknade jämt klockan sex på morgonen och var alltid lika pigg. helt otroligt, och vad gör man klockan sex på morgonen då?
jo om man hette louise magnusson satte man på teven och slog på tv shop så fort man fick tag i fjärrisen. jag lovar, jag kunde alla dom där numren i huvudet, och så sprang man upp till mamma och sa, ååh mamma, det är en jättebra dammsugare på tv shop, kan vi inte köpa den ?!
och varför frågade man igentligen, när man redan visste att hon skulle säga nej med en stor suck ? men jag blev alltid lika besviken, är det inte lite konstigt, haha ?!

hehe, nu kom jag in på lite fel spår känner jag. hade tänkt att berätta lite om min dag, men det kanske inte finns så mycket att säga mer. jag ska iallafall till pappa om en liten stund, han hämtar mig när han har jobbat klart. så nu ska jag förvandla mig till en städerska och städa mitt rum, det behövs verkligen. min garderob har bokstavligen flyttat ut helt på golvet, haha !
nej nu måste jag ta tag i det här.

lägger in lite bilder på mig och michis, enjoy ! :-)

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar