llouiseanna.blogspot.com

torsdag 8 april 2010

14.40

det blev lite snabbt inlägg i morse, i was in a rush, haha !
nej men, jag skulle till saras jobb och typ hjälpa till lite där. jag ska göra det framöver också, tills jag åker till thailand. jag gör det för att få pengar så kan man leva loppan där borta, haha ! :-D
efter jag hade varit där så kollade jag som alltid runt lite på stan, även fast jag inte har pengar..

det får bli dagens diss, när man alltid hittar nåt när man inte har pengar. det suger verkligen !

men jag skulle iallafall kolla efter vad jag ville ha av marias mamma och henne i konfirmations present. jag kollade efter lite ringar, men inget jag föll för direkt. och om det var nåt jag hittade så var det för stort och fanns inte mindre. men men, life goes on, hehe !
jag hittar väl nåt annat lite senare. :-)

sen tog jag bussen hem till mamma och åt lunch, min mage bara skrek efter mat, för jag hann inte äta speciellt mycket i morse, plus att man knappt är hungrig så där tidigt. men sen så vipps blir man vrålhungrig, bara jobbigt !

snart kommer michaela så får vi se vad vi hittar på.

det blir dagens hiss, eller, jo, michaela är dagens hiss.

för hon får mig alltid på bra humör vad det än gäller, allvar blir till skämt och skratt blir till tårar. hon är min allrabästa vän, och det kommer hon för den delen också alltid att vara.
hon får mig att ta mig igenom livets dalar efter höga toppar när livet aldrig har varit bättre. hon är en av dom bästa, och jag älskar henne obeskrivligt mycket.

kastar in en bild på sötisen också.

kram L

2 kommentarer:

  1. Härlgt att få åka till Thailand de vill jag också .
    Ta med en extra resväska så man kan åka med heheh

    SvaraRadera
  2. åh gumman , jag älskar dig mest allrabästavän !

    SvaraRadera