llouiseanna.blogspot.com

fredag 2 april 2010

00.46

grymt dålig på att uppdatera har jag varit. men som jag har sagt en miljard gånger orkar jag inte med pappas data, den är typ 100 år i data år, haha ! :-D

praoen idag gick toppen, jag fick sluta vid halv fem, sen sprang jag in på hm och köpte en kort skinnjacka. jag vet inte om jag vill ha kvar den eller inte, vi får se..
efter hm gick jag faktiskt från stan till karamellfarbrorn och köpte godis till alla påskkärrngar som jag trodde skulle komma, men icke. inte en endaste kom hem till oss. så jag fick allt godis själv, det gillas !
inga påskkärringar = mer godis till mig, haha ! :-D

imorn åker jag till min saknade mami. det känns som att jag inte har träffat henne på år, men endå var de bara en vecka sedan, hehe.
då hoppas jag också att det blir lite mer bilder på bloggen och mer uppdatering.

just ja !
nu är praoveckan slut och det betyder att det underbara påsklovet ä n t l i g e n är här, helt underbart.

nu ska ja ta bort sminket och borsta mina stackars godis-plågade tänder. ha ett bra lov sötisar !
kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar