llouiseanna.blogspot.com

söndag 7 mars 2010

20.32


sitter och lyssnar på ''this is my life'' med anna bergendahl. jag älskar den verkligen och inte har jag tröttnat på den heller, och det kommer jag inte göra heller ! hoppas hon vinner hela melodifestivalen. hon var typ den enda som var bra det här året, resten kan ju gå ochta sig i röven. orsas spelmän liksom ? vem lät dom vara med, haha !

riktigt mysig kväll igår med ebbis, tre filmer kollade vi på, skruva den som beckham, sommaren med göran och luftslottet som sprängdes.
otroligt bra alla tre på helt olika sätt !

idag vaknade vi runt tolv, sen åt vi lunch direkt. sen åkte vi på träning. ikväll
så m å s t e jag verkligen plugga lite till teknik provet eller vad det nu var. skolkänslorna är påväg tillbaka, döda mig !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar