llouiseanna.blogspot.com

onsdag 10 mars 2010

18.07


bara 100 d a g a r kvar till thailand nu ! helt sjukt ju, inte alls mycket ! jag längtar ihjäl mig !

och nu äntligen börjar snön smälta bort, solen lysen och klarblå himmel. det kan ju bara betyda att våren är på g ?!

efter skolan åkte jag hem till mamma, slog på datan och sedan dess har jag setat här. kollar runt på kläder, jag hittar hur mycket som helst, men man kan ju tyvärr inte köpa allt man ser. haha, jag ska bli rik när jag blir stor, jag ska bli miljonär ! :-D

nu ska jag äta, sen går jag och michis till konfan.

kram L

2 kommentarer:

  1. vi kan väll bli rika tsm!:D

    vill bara säga att duär bäst och du gör så jag klarar av att stå på benen !

    älskar dig louise anna magnusson !

    /din michaela erika d'adda , allrabästavän föralltid

    SvaraRadera
  2. jag älskar dig så mycket mer än du nånsin anar michaela, jag klarar inte mig utan dig, det vore som att försöka leva utan att andas. du är mitt allt.

    jag älskar dig, allrabästavän

    SvaraRadera