llouiseanna.blogspot.com

tisdag 16 mars 2010

17.19

dålig uppdatering igen, jo jag vet men jag skyller på pappas sega dator som sagt, men jag skriver lite om dagarna som har gått..


i söndags drog jag och michis oss upp ur sängen tidigt för vi skulle iväg på gudstjänst med konfan i tortuna, haha !
sen åkte vi och kollade på träningen, sen sov hon hos mig.

igår var det studiedag, så jag och michaela följde med pappa och sara till ramnäs och var där och så. sen tog vi tåget hem och sen bussen till hökåsen. så när vi kom hem till michis så kom fredrik så kollade vi på i taket lyser stjärnorna och skruva den som beckham. sen åkte jag hem lite senare på kvällen.


måste bara säga att nu är det verkligen vår på riktigt! solen lyser och fåglarna kvittrar, det är så otroligt skönt.
jag längtar ihjäl mig till sommaren !

haha, och nu när jag satt och skrev så lät det som att hela taket gick sönder, men jag tror at det var snön som föll bort, haha :-D

nu ska jag plugga lite so och svenska, hörs !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar