llouiseanna.blogspot.com

fredag 19 mars 2010

13.42

nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyys !

nej, inte så värst mycket fredagsmys blir det för mig ikväll. när mamma kommer och hämtar mig så ska vi åka till hälla och kolla på nya fotbollsskor. sen åker jag och michis till abb arena för att kolla på lite matcher eftersom att det är big mac cup, sen spelar vi senare ikväll.

jag hade ju som sagt svenska prov idag, det gick bra tror jag. men jag förstår inte vad dom tänker med när dom tycker att man ska kunna vad superlativ och pluskvamperfekt är. när har man användning av sånt egentligen ?!
och sen vi fick veta resultatet på so provet också, jag fick vg. jag är jättenöjd!

nu måste jag ner och packa lite så kommer mamma snart och hämtar mig.

dagens låt !


kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar