llouiseanna.blogspot.com

söndag 28 mars 2010

11.42

jag har världens beslutsångest !
jag kan aldrig bestämma mig, och om jag ber nån bestämma åt mig så kan jag fortfarande inte bestämma mig. knasigt.
och just nu sitter jag och velar mellan frukost eller lunch, haha ! men det får nog bli entidig lunch med spagetti och köttbullar även fast jag inte är ett dugg hungrig efter helgens kvällar med chips och godis..

imorse skulle jag och michis egentligen ha åkt på gudstjänst. eftersom att vi konfirmerar oss så måste vi göra lite sånt då och då.
men vi försov oss. hehe, ganska skönt, eftersom att det knappt finns något tråkigare än att sitta och lyssna på en präst som berättar om jesus och hans uppväxt, och be en en lång rad böner.

senare idag blir det fotbollsträning i skultuna.

just ja, jag hämtade min gamla mobil från mamma igår, men så kom jag på att den inte går att ladda, det var ju därför jag köpte en ny. haha, smartskalle här !
så jag ska lämna in den på lagning imorgon (?)
jaja vi får se, ha en trevlig söndag.

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar