llouiseanna.blogspot.com

fredag 19 februari 2010

16.02


jag har vart rätt dålig på att skriva de två/tre senaste dagarna. men pappas data är så seg så man orkar inte med den. men nu har jag iallafall kommit hem till mamma& nu ska jag vara här ett tag.
idag var det skola, allt som vanligt. vi slutade runt ett så tog jag bussen hem till pappa och packade det sista, sen kom mamma och hämta mig.

ikväll ska jag kolla på ebbas gymnastik i hökåsen, haha. det är min granne hos pappa, hon är fem haha.
hon ringde mig för några veckor sen på en söndag morgon och ba, hej lollo, vill du komma hem till mig och kolla när jag står på händer ?
haha hon är för söt !
ah men sen ska jag hem till michis och äta tacos med henne sen vidare till tillberga och kolla på innebandy men michis och emelie och säkert nåra fler.

just nu sitter jag och kollar på kläder, jag hittar jättemycket, huvet säger go for it men plånboken säger nej. det är typiskt !

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar